Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Trend / UBA Trends Day
22-03-2021 | Lissa De Peuter
Een compacte online editie, een recordaantal inschrijvingen en 3 wereldberoemde keynotesprekers: 3 dingen om mee te nemen in je toekomstige plannen.