Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / eSporza
13-01-2021 | Sam Homblé
Sporza lanceert e.sporza.be, een videogameplatform dat helemaal gewijd is aan de wereld van esports. Vanaf dt jaar kunnen adverteerders het potentieel van het platform optimaal benutten.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
Trend / Digitaal luisteren
19-05-2020 | Rudi Janssens
Elke dag luisteren meer dan 4 miljoen Vlamingen naar de radio. Uit een onderzoek van Ipsos blijkt dat 26% van de totale radioluistertijd in Vlaanderen via een digitale drager gebeurt.
Trend / creatives worldwilde
25-03-2020 | Marit Ginevro
Moeilijke tijden vragen om dappere beslissingen en sterke creatieve ideeën. Maar moeilijke tijden halen vaak ook creativiteit naar boven. Wij inspireren je alvast met deze mooie, internationale campagnes.
Trend / Mobile sportbeleving
25-02-2020 | Geert Vansant
Elk jaar zendt Sporza tussen de 1.000 tot 1.600 uur sport uit. Online sportbeleving zit in de lift, maar op de écht grote momenten verzamelen we nog allemaal, tous ensemble, voor de buis.
Trend / Voice Assistants
02-01-2020 | Lissa De Peuter
De Google Assistant, Amazon Alexa en Siri van Apple. We spraken met enkele gebruikers over hun smartspeaker-ervaringen. Als eerste aan de beurt: Geoffrey Hantson.
Trend /
05-04-2018 | Var redactie
Great minds think alike. Of toch niet? Wij deden de test en legden de sprekers van de UBA Trends Day zes marketingdilemma's voor. Matchen of botsen hun visies?
23-02-2018 | Var redactie
Nog voor we geboren worden, ontstaat er een bijzondere link met geluid. Hoe kan jouw merk hiervan gebruik maken?