Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Case / Euro Shop
05-07-2023 | Bart De keersmaecker
Een lang weekend is het ideale moment om kleine klusjes aan te pakken. Zo dacht ook Euro Shop, die een manier zocht om deze boodschap over te brengen.
Update / Nostalgie
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ.
Case / colora
17-03-2023 | Bart De Wit
Verfketen colora is al jaren één van de meest efficiënte radio-adverteerders van Vlaanderen. Marketing Manager Karen Ongena en Media Consultant Nadine Van Rensbergen lichten de bouwstenen van dat succes toe.
Case / Carglass
17-03-2023 | Veerle Van Cauwenbergh
De radiocampagnes van Carglass slagen er al jaren in elke keer uitmuntend te scoren. Media Strategy Expert van Carglass Kris Grevendonk deelt graag enkele elementen uit hun succesformule.
Case / Smartphoto
15-03-2023 | Dirk Soetens
Sommige adverteerders lijken de gouden formule beet te hebben: met een herkenbaar concept, een catchy jingle én een consequent mediaplan. Laat je inspireren door één van de meest efficiënte adverteerders van 2022.
Case / Mitsubishi Electric
14-03-2023 | Julie Zagers
Mitsubishi Electric zorgt voor maximale awareness door op een ludieke manier te worstelen en te verwijzen naar de moeilijk uit te spreken merknaam.