Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 20 TV
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Schrijf je in!
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Research / VRT-televisie
09-03-2023 | Geert Vansant
Lokale content is hot en dat weerspiegelt zich duidelijk in de laatste CIM-cijfers van televisie. Mee aan de basis van dit succes liggen 4 nieuwe VRT-reeksen: Het verhaal van Vlaanderen, 1985, TGD en Eurosong.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Update / Schweppes
27-12-2021 | Sophie De Marche
Schweppes lanceerde deze zomer zijn eerste radiocampagne en legt meteen bijzonder straffe DIVA-resultaatscijfers voor. We like it like that!
Update / Premium Partnership
06-08-2021 | Rudi Janssens
Een langetermijnpartnership met de openbare zender geeft je een unieke kans om je merk te linken aan sterke, kwalitatieve content. Om deze 6 redenen mag je deze boot niet missen.