Stefanie Van Snick
Stefanie Van Snick
Head of Sales Directs & New Business
30/09/2022
Goed nieuws voor wie zijn targets volgend jaar een extra boost wil geven. Een beperkt aantal adverteerders krijgt in 2023 de unieke kans om via een Premium Partnership VRT TV zijn billboards te linken aan Eén en Canvas. Benieuwd waarom dit een unieke kans is voor jou als adverteerder?

Sterke kijkcijfers

Eén is marktleider met 33,8% marktaandeel op 15+. Op VVA 18-54 haalt Eén een marktaandeel van 21,7%.* Wist je dat maar liefst 18 van de 20 meest bekeken tv-programma’s in de periode van januari tot en met augustus 2022 werden uitgezonden op Eén?** En met Down the Road, Chantal, Hotel Romantiek en Over Eten scoort VRT ook sterk bij de start van het huidige tv-seizoen.

Missie: kwalitatief, merkveilig en lokaal

VRT heeft als missie om alle Vlamingen te informeren, inspireren en verbinden door een divers aanbod te brengen met lokaal talent, unieke Vlaamse fictie en aandacht voor maatschappelijke thema’s.

Meer weten over het Premium Partnership VRT TV?

Intekenen kan via een digitaal formulier op 14 oktober vanaf 10u. First come, first served. Contacteer ons voor meer info.

* Bron: CIM Audimetrie, live+7, 15+ en VVA18-54, 17-24u
** Bron: CIM TV ratings period 1/1/2022 – 31/8/2022, Noorden, 15+