Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Research / Top 20
13-08-2024 | Geert Vansant
Dagelijks bereikte VRT 1 en VRT Canvas van januari tem juni 2024 gemiddeld 2,4 miljoen mensen (2.412.247) goed voor een marktaandeel van 38,0%.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 20 TV
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
Research / VRT-televisie
09-03-2023 | Geert Vansant
Lokale content is hot en dat weerspiegelt zich duidelijk in de laatste CIM-cijfers van televisie. Mee aan de basis van dit succes liggen 4 nieuwe VRT-reeksen: Het verhaal van Vlaanderen, 1985, TGD en Eurosong.