Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / VRT-televisie
09-03-2023 | Geert Vansant
Lokale content is hot en dat weerspiegelt zich duidelijk in de laatste CIM-cijfers van televisie. Mee aan de basis van dit succes liggen 4 nieuwe VRT-reeksen: Het verhaal van Vlaanderen, 1985, TGD en Eurosong.
Research / TOP 20 TV
11-01-2023 | Bruno De Turck
In 2022 hebben de VRT-programma’s weer goed gescoord. 17 VRT-programma’s bevinden zich in de top 20 kijkcijfers. Bekijk de top 20.
Update / Premium Partners '23
30-09-2022 | Stefanie Van Snick
Geef je targets volgend jaar een extra boost. Een beperkt aantal adverteerders krijgt in 2023 de unieke kans om via een Premium Partnership VRT TV zijn billboards te linken aan Eén en Canvas.
Update / Sportjaar van VRT
26-08-2022 | Jordan Bowring
Na een ongelofelijke sportzomer op het vlak van kijkcijfers en Belgische sportprestaties is nu het najaar aan de beurt. En die belooft op z’n minst even mooi of zelfs mooier te worden.
Update / Najaar van Eén & Canvas
25-08-2022 | Bruno De Turck
Eén en Canvas blijven ijzersterke lineaire kanalen, maar vergroten door hun integratie met VRT MAX ook meer en meer hun digitale voetafdruk.
Update / Najaar Canvas 2022
24-08-2022 | Mauro Meurisse
Vanaf maandag 29 augustus pakt VRT uit met een sterk najaarsaanbod voor alle Vlamingen. Gevarieerd en verrassend: dit is het najaar van Canvas.
Update / Najaar één 2022
24-08-2022 | Yelle Pypops
Vanaf maandag 29 augustus pakt VRT uit met een sterk najaarsaanbod voor alle Vlamingen. Gevarieerd en verrassend: dit is het najaar van Eén.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.