‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
→Wil jij een extra dimensie geven aan jouw klassiek audio, video en/of digitaal plan ? Dan is een creative partnership met een van onze zenders of projecten de perfecte aanvulling op je mediaplan.
Een unieke samenwerking waarbij jouw merk wordt geïntegreerd in de sterke content, gezichten en thema’s van de VRT. Dankzij onze veelzijdige aanpak bieden we oplossingen op maat om jouw merk maximaal te laten opvallen, via verschillende kanalen en platformen.
XL-projecten | Audio partnerships | Video partnerships | Digitale producten | VRT-events |
---|---|---|---|---|
Grootschalige projecten waarbij jouw merk geïntegreerd wordt op radio, tv, digitaal en sociale media | Creatieve manieren om jouw merk te integreren in audiocontent via audio boards, brand integration, social media en product placement. | Jouw merk zichtbaar maken in videoformats met integraties in content, sociale media en andere digitale toepassingen. | Innovatieve digitale oplossingen zoals apps en online tools om jouw merk te verbinden met een breed en gericht publiek. | Exclusieve events om jouw merk fysiek en emotioneel te verbinden met ons publiek |
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
→
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
→
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
→
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!
→Heb je interesse in een creative partnership? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.
076 24 36 00