Lore Lenseclaes
Lore Lenseclaes
Head of Sales Media Agencies
25/09/2023
VRT MAX bouwt dit najaar voort op zijn recept: het allerbeste van VRT, met nieuwe (ont)spannende verhalen en exclusieve videoreeksen voor jong en oud. Het intussen grootste streamingplatform van Vlaanderen zag een jaar geleden, het digitale levenslicht. De ideale gelegenheid voor een terugblik op een jaar vol straffe cijfers.

Ontdek de 5 redenen:

VRT MAX … 
 

  1. heeft sinds haar rebranding een jaar geleden (in augustus 2022) in totaal al meer dan 2,5 miljoen unieke gebruikers (VRT-profielen) verzameld.
     
  2. heeft elke maand een uniek bereik van gemiddeld 800.000 gebruikers per maand.
     
  3. biedt adverteerders 105 miljoen sellable videostarts per jaar. 
     
  4. brengt jouw commerciële boodschap naar een jong publiek. Maar liefst 68 miljoen (= 65% van alle) videostarts zijn afkomstig van 18-44-jarigen
     
  5. zet in op straffe content waar je je merk aan kan linken. Zo kende de populaire webreeks Knokke off sinds de lancering al meer dan 7 miljoen videostarts. En in november en december 2023 kijken we uit naar Rough diamonds, Het huis, Factcheckers, Down the road en de nieuwe VRT MAX-only-reeksen Uw rider is onderweg, Bloedserieus en MakeUpDate. 

Wil je dit najaar ook profiteren van het succes van VRT MAX?

Contacteer ons. We helpen je graag verder. 

 

Bron: Adobe, eigen data VRT, periode sept 22-aug 23 vergeleken met dezelfde periode het jaar ervoor.