De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
→‘Creatieve partnerships slaan de brug tussen de content van een zender en de briefing van een adverteerder, op een manier dat beide partijen er beter van worden”, vertelt Julie Desmet, Creative Sales voor VRT Creative Partnerships bij Var. “Dat was hier absoluut het geval. Adverteerder Alpro focust op het ontbijtmoment en wil aantonen dat gezond en lekker ontbijten absoluut samengaan.
Fien en Thibault wekken op Studio Brussel elke ochtend gemiddeld 270.000 vroege vogels.* Op 15 september trakteerden ze luisteraars op een exclusief ontbijtconcert van Froukje, de singer-songwriter die afgelopen zomer de mainstage sierde op o.a. Pukkelpop en Werchter. Op die manier konden we de brug slaan naar partner Alpro. De winnaars van de actie werden getrakteerd op een ontbijt en konden live getuigen dat lekker en gezond effectief samengaan.
Een actie die bijzonder gesmaakt werd door de luisteraars, naadloos werd geïntegreerd in het programma én impact garandeerde voor de adverteerder. Een win-win-win dus.”
Contacteer ons voor meer info.
Bron: CIM RAM, Noorden, Mediaplanningsgolf mei'22-apr'23, 12+, gemiddeld dagbereik , ma-vr, 6-9u.