10/11/2023
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
→Met de vorm van een klassieke radiomicrofoon in het logo verwijst Studio Brussel naar haar rijke geschiedenis als radiozender. De nieuwe huisstijl is nu meer in lijn met de branding van moedermerk VRT.
Daarnaast laat het Studio Brussel ook toe om een eigen visuele wereld te creëren op alle digitale uitingen van het mediamerk, zoals op VRT MAX.
Aan de baseline verandert er niets. Studio Brussel is en blijft dé muziekzender van Vlaanderen, met de beste livemuziek en dj-sets (dé festivalzender), nieuwe muziekprogramma’s (Radar, De jaren nul, …) podcasts (De popcast van de week, Quiz Quiz Hoera!, Zware Klap, …) en digitale muziekstreams (UNTZ, Zware gitaren, …).
Het sterke muziekaanbod laat zich ook voelen in de CIM-cijfers:
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
(*) De cijfers zijn gebaseerd op de huidige mediaplanningsgolf september’22-augustus’23 en in vergelijking met de vorige mediaplanningsgolf mei’22-april’23 (Noorden, ma-zo 6-22u).