De VRT-radionetten: voor elke doelgroep de juiste oplossing

Stel een sterk radioplan samen, met spots op de VRT-netten, op momenten die voor jouw merk passen. Ga via onze luistergrafieken na welke radiozender er het beste bij jouw doelgroep hoort.

SuperSelexy-formules

Je kan twee of meerdere radionetten combineren via onze ijzersterke SuperSelexy-formules. Met een weekbereik van minstens 50% op de kerndoelgroep zit je altijd goed! Kies jouw ideale match en geniet bovendien tot 10% SuperSelexy-korting op de à-la-cartetarieven. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.

Doelgroep 15-34: Studio Brussel + MNM
Block image
Doelgroep 18-44: Studio Brussel + MNM
Block image
Doelgroep 18-54: Studio Brussel + MNM
Block image
Doelgroep 35-59: Studio Brussel + Radio 2
Block image
Doelgroep 30+ sociale groepen 1-3: Radio 1 + Studio Brussel
Block image

Bron: CIM Radio Noorden, golf 2017-3, ma-zo, 6-22u

SuperSelexy in combinatie met Spotify?*

Versterk je SuperSelexy-campagne met Spotify audio en ga voor een nóg sterker en gerichter bereik van je doelgroep doorheen de dag, ’s avonds en tijdens het weekend. Geniet voor eind juni van het volgende aanbod:

Block image

*Voorwaarden: geldig voor elke Spotify-campagne die in combinatie met een SuperSelexy-radiocampagne wordt aangekocht. Geldig voor campagnes in 2018. 

Interesse in deze promo? Neem contact op met ons audioteam.

Formules op maat van je campagne

Hi Performance
Laat je merk met 10"- en 30"-spots een week lang frequent horen via ons Hi Performance-pakket op één radiozender of op meerdere zenders dankzij onze Hi Performance Plus-formules.

 

Boost
Met onze Boostpakketten (5”-audioboards en 30”-spots) kan je je radioplan rond specifieke momenten concentreren:

 

  • de ochtend- en/of -avondspits.
  • de surfmomenten om meer traffic naar je website te genereren.
  • 's nachts in een reclameluwe omgeving.
  • de verkeersinformatiemomenten (enkel 5” audioboards).

 

DuoSpots
Een gesplitste uitzending van je spot in eenzelfde reclameblok verhoogt de impact van je campagne noemenswaardig. Deze formule bieden we aan als interessant alternatief op de klassieke 30''-spot.

 

TopTopical
Speel in je radiospot in op een onvoorzien nieuwsitem zoals een sportieve overwinning of een belangrijke politieke ontwikkeling.

 

NightSpots
Bereik de nachtelijke luisteraar. Ga voor NightSpots.

 

Zomeractie
In juli en augustus blijft het radiobereik op niveau en kan je bovendien een interessante korting genieten.

 

Nog enkele speciale aanbiedingen:

 

  • Welcome- en welcome back-premie: premies toegekend op je eerste radiocampagne.
  • Speciale voorwaarden voor volgende sectoren: de film- en muziekindustrie, uitgeverijen, scholen, de overheid, humanitaire en culturele organisaties.
  • Geneesmiddelen die zonder recept verkocht mogen worden: de verplichte wettelijke vermelding van max 10" is gratis (min. betalende spotlengte van 20").
  • Banksector: de verplichte wettelijke vermelding van max 5" is gratis (min. betalende spotlengte van 25").
  • FMCG-korting: voor fast moving consumer goods.
  • CrossSelexy voor Boodschappen van Algemeen Nut: sensibiliseer het publiek en geniet van 5% extra ruimte door uw radiocampagne met bannering op de VRT-websites te combineren. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.
 
Reclameruimte aankopen? Bekijk onze algemene voorwaarden. ​Spots aanleveren? Neem onze technische fiche door. Of je merk linken aan een VRT-evenement? Blader dan even door deze fiche