De VRT-radionetten: voor elke doelgroep de juiste oplossing

Stel een sterk radioplan samen, met spots op de VRT-netten, op momenten die voor jouw merk passen. Ga via onze luistergrafieken na welke radiozender er het beste bij jouw doelgroep hoort.

SuperSelexy-formules

Je kan twee of meerdere radionetten combineren via onze ijzersterke SuperSelexy-formules. Met een weekbereik van minstens 50% op de kerndoelgroep zit je altijd goed! Kies jouw ideale match en geniet bovendien tot 10% SuperSelexy-korting op de à-la-cartetarieven. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.

Doelgroep 15-34: StuBru + MNM + MNM Hits

15-34 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 15,3% 105,4 365.508 24,1%
MNM 22,6% 153,8 565.256 37,2%
MNM Hits 3,6% 217,3 99.857 6,6%
StuBru + MNM + MNMHits                              41,5% 134,5 843.709 55,6%

Doelgroep 18-44: StuBru + MNM + MNM Hits

18-44 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 18,1% 148,1 586.558 27,6%
MNM 19,8% 159,8 718.821 33,8%
MNM Hits 2,4% 171 111.165 5,2%
StuBru + MNM + MNMHits                              40,2% 154,9 1.172.280 55,1%

Doelgroep 18-54: StuBru + MNM + MNM Hits

18-54 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 16,6% 152,3 786.676 26,0%
MNM 15,9% 144,4 909.926 30,1%
MNM Hits 1,7% 137,6 133.649 44,1%
StuBru + MNM + MNMHits                             34,2% 147,7 1.530.050 50,5%

Doelgroep 18-64: Radio 2 + MNM + MNM Hits

18-64 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 2 19,8% 62,5 1.007.446 25,7%
MNM 12,8% 127,5 1.034.109 26,4%
MNM Hits 13,5% 120 155.190 4,0%
SuperSelexy Radio 2 + MNM + MNM Hits 34,0% 79,3 1.889.354 48,2%

Doelgroep 35-64: Radio 2 + StuBru + MNM Hits

35-64 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 2 24,1% 86,6 847.626 32,5%
StuBru 12,6% 144,6 562.047 21,5%
MNM Hits 7,0% 70,5 68.442 26,2,%
SuperSelexy Radio 2 + StuBru + MNM Hits 37,4% 99,7 1.322.989 50,7%

Doelgroep 30+ sociale groepen 1-3: Radio 1 + StuBru (B2B Only)

30+ SG1-3 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 1 14,2% 169,3 438.075 32,1%
StuBru 15,8% 166,6 356.110 26,1%
SuperSelexy Radio 1 + StuBru        30,0% 167,9 650.900 47,7%

Bron: CIM RAM Noorden, gecumuleerde golven nov 2019 - okt 2020, ma-zo, 6-22 u.

SuperSelexy in combinatie met Spotify?*

Versterk je SuperSelexy-campagne met Spotify audio en ga voor een nóg sterker en gerichter bereik van je doelgroep doorheen de dag, ’s avonds en tijdens het weekend. Geniet van het volgende aanbod:

Spotify SuperSelexy promo package: € 8.000
 
  • Format: audio
  • 640.000 impressies
  • eCPM van € 12,50
  • Capping: 1/uur - max. 3/dag
  • Gratis: socio-demo-targeting

Totale mediawaarde: € 13.248

*Voorwaarden: geldig voor elke Spotify-campagne die in combinatie met een SuperSelexy-radiocampagne wordt aangekocht. Geldig voor campagnes in 2020. 

Interesse in deze promo? Neem contact op met ons audioteam.

Formules op maat van je campagne

Hi Performance
Laat je merk met 10"- en 30"-spots een week lang frequent horen via ons Hi Performance-pakket op één radiozender of op meerdere zenders.

 

Boost
Met onze Boostpakketten (5”-audioboards en 30”-spots) kan je je radioplan rond specifieke momenten concentreren:

 

  • de ochtend- en/of -avondspits.
  • de surfmomenten om meer traffic naar je website te genereren.
  • 's nachts in een reclameluwe omgeving.
  • de verkeersinformatiemomenten (enkel 5” audioboards).

 

DuoSpots
Een gesplitste uitzending van je spot in eenzelfde reclameblok verhoogt de impact van je campagne noemenswaardig. Deze formule bieden we aan als interessant alternatief op de klassieke 30''-spot.
 

NightSpots
Bereik de nachtelijke luisteraar. Ga voor NightSpots.

 

Zomeractie
In juli en augustus blijft het radiobereik op niveau en kan je bovendien een interessante korting genieten.

 

Nog enkele speciale aanbiedingen:

  • Welcome- en welcome back-premie: premies toegekend op je eerste radiocampagne.
  • Speciale voorwaarden voor volgende sectoren: de film- en muziekindustrie, uitgeverijen, scholen, de overheid, humanitaire en culturele organisaties.
  • CrossSelexy voor Boodschappen van Algemeen Nut: sensibiliseer het publiek en geniet van 5% extra ruimte door uw radiocampagne met bannering op de VRT-websites te combineren. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.
 
Reclameruimte aankopen? ​Spots aanleveren? Of je merk linken aan een VRT-evenement? Bekijk onze voorwaarden en instructies voor meer informatie.