De VRT-radionetten: voor elke doelgroep de juiste oplossing

Stel een sterk radioplan samen, met spots op de VRT-netten, op momenten die voor jouw merk passen. Ga via onze luistergrafieken na welke radiozender er het beste bij jouw doelgroep hoort.

SuperSelexy-formules

Je kan twee of meerdere radionetten combineren via onze ijzersterke SuperSelexy-formules. Met een weekbereik van minstens 50% op de kerndoelgroep zit je altijd goed! Kies jouw ideale match en geniet bovendien tot 10% SuperSelexy-korting op de à-la-cartetarieven. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.

Doelgroep 15-34: StuBru + MNM + MNM Hits

15-34 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 15,8% 130 330.130 21,4%
MNM 18,5% 158 532.704 34,6%
MNM Hits 1,8% 146 81.631 5,3%
StuBru + MNM + DAB+                              36,5% 140 783.863 50,8%

Doelgroep 18-44: StuBru + MNM + MNM Hits

18-44 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 15,6% 152 482.860 22,4%
MNM 14,7% 149 608.043 28,2%
MNM Hits 1,5% 148 99.682 4,6%
StuBru + MNM + DAB+                              32,7% 148,9 1.003.783 46,6%

Doelgroep 18-54: StuBru + MNM + MNM Hits

18-54 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru 13,2% 146 636.015 21,0%
MNM 12,1% 139 762.493 25,2%
MNM Hits 1,3% 139 130.909 4,3%
StuBru + MNM + DAB+                             27,4% 141 1.292.254 42,7%

Doelgroep 18-64: Radio 2 + MNM + MNM Hits

18-64 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 2 17,7% 59 881.916 22,4%
MNM 9,8% 124 861.497 21,9%
MNM Hits 1,0% 123 147.606 3,7%
SuperSelexy Radio 2 + MNM + DAB+ 29,3% 74 1.701.000 43,2%

Doelgroep 35-64: Radio 2 + StuBru + MNM Hits

35-64 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 2 21,7% 83 760.347 29,0%
StuBru 9,1% 127 451.824 17,2%
MNM Hits 0,8% 109 77.731 3%
SuperSelexy Radio 2 + StuBru + DAB+ 32,4% 94 1.179.324 44,9%

Doelgroep 30+ sociale groepen 1-3: Radio 1 + StuBru (B2B Only)

30+ SG1-3 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 1 15,1% 177 451.974 29,8%
StuBru 11,2% 144 330.318 21,8%
SuperSelexy Radio 1 + StuBru + DAB+      27,7% 156 689.015 45,5%

Bron: CIM RAM Noorden, gecumuleerde golven september '21 - augustus '22, ma-zo, 6-22 u.

Formules op maat van je campagne

Hi Performance
Laat je merk met 10"- en 30"-spots een week lang frequent horen via ons Hi Performance-pakket op één radiozender of op meerdere zenders.

 

Boost
Met onze Boostpakketten (5”-audioboards en 30”-spots) kan je je radioplan rond specifieke momenten concentreren:

 

  • de ochtend- en/of -avondspits.
  • de surfmomenten om meer traffic naar je website te genereren.
  • 's nachts in een reclameluwe omgeving.
  • de verkeersinformatiemomenten (enkel 5” audioboards).

 

DuoSpots
Een gesplitste uitzending van je spot in eenzelfde reclameblok verhoogt de impact van je campagne noemenswaardig. Deze formule bieden we aan als interessant alternatief op de klassieke 30''-spot.
 

NightSpots
Bereik de nachtelijke luisteraar. Ga voor NightSpots.

 

Zomeractie
In juli en augustus blijft het radiobereik op niveau en kan je bovendien een interessante korting genieten.

 

Nog enkele speciale aanbiedingen:

  • Welcome- en welcome back-premie: premies toegekend op je eerste radiocampagne.
  • Speciale voorwaarden voor volgende sectoren: de film- en muziekindustrie, uitgeverijen, scholen, de overheid, humanitaire en culturele organisaties.
  • CrossSelexy voor Boodschappen van Algemeen Nut: sensibiliseer het publiek en geniet van 5% extra ruimte door uw radiocampagne met bannering op de VRT-websites te combineren. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.
 
Reclameruimte aankopen? ​Spots aanleveren? Of je merk linken aan een VRT-evenement? Bekijk onze voorwaarden en instructies voor meer informatie.