Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Schrijf je in!
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Creative partnership / Employer branding
20-08-2024 | Jordan Bowring
Via de actie 'Brahim Zkt Collega's' hebben Brussels Airlines en TRIXXO Jobs hun bedrijf op een originele manier in de schijnwerpers gezet voor de luisteraars van MNM.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
Creative partnership / TRIXXO
16-04-2024 | Julie Desmet
De TRIXXO Group, gespecialiseerd in huishoudhulp en uitzendwerk, is een snelgroeiend en energiek bedrijf dat dit voorjaar de krachten bundelde met al even energieke merken: Radio2 en MNM.
Creative partnership / Digitale Duik
05-04-2024 | Sam Homblé
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!