Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.
→KBC, Laperre, Telenet, Nescafé Dolce Gusto, Albert Heijn, Infrabel, Èggo, De Nationale Loterij, Engie en Halutec: allemaal droegen ze hun steentje bij aan Vlaanderens grootste solidariteitsevent. Zo surften ze mee op enorme bereiken en genieten van dito impact. Lees meer.
Met een marktaandeel van 42% biedt dit muziekfeest een boulevard aan mogelijkheden voor merken om in het oog te springen bij kijkers, luisteraars én bezoekers. Orange zorgde voor gratis wifi aan zee, ALDI organiseerde proeftesten, Sport Vlaanderen zette duizenden mensen aan het sporten, Standaard Boekhandel gaf leesgoesting, CURCUFEN testte reactiesnelheid, Fost Plus beloonde zwerfvuilbestrijders en Fintro deelde exclusieve VIP-tickets uit. Lees meer
Sportpronostieken en online games zitten in de lift, dat het succes van Sporza Wielermanager elk jaar verder groeit is dus geen verrassing. Partner Skoda reed zich voluit in de kijker op VRT 1, VRT CANVAS, Studio Brussel, Radio 1, Radio2, MNM, VRT MAX en op de app, de social kanalen en newsletter van Sporza. Het merk kon gesigneerde groene truien weggeven in Vive le Vélo en was sponsor van de podcast. Skoda weet hoe je alles uit een sponsorship kan halen: geen wonder dat het merk een golden award voor best sponsorship strategy won op de Belgian Sponsorship Awards 2023. Lees meer
Contacteer ons vrijblijvend voor meer info. We helpen je graag verder.