Hilde Leemans
Hilde Leemans
Business Developer Creative Partnerships
01/02/2024
Creatief partneren met een mediamerk van VRT garandeert relevante en impactvolle campagnes. Var gaat voor elk merk tot het uiterste om de meest effectieve match te vinden met het juiste programma, event of actie. Benieuwd naar wat een creatief partnership voor jouw merk kan betekenen? Lees dan snel hoe deze adverteerders in de kijker konden lopen dankzij hun partnership met 3 signature events van VRT.

1. De Warmste Week

KBC, Laperre, Telenet, Nescafé Dolce Gusto, Albert Heijn, Infrabel, Èggo, De Nationale Loterij, Engie en Halutec: allemaal droegen ze hun steentje bij aan Vlaanderens grootste solidariteitsevent. Zo surften ze mee op enorme bereiken en genieten van dito impact. Lees meer. 

2. Zomerhit

Met een marktaandeel van 42% biedt dit muziekfeest een boulevard aan mogelijkheden voor merken om in het oog te springen bij kijkers, luisteraars én bezoekers. Orange zorgde voor gratis wifi aan zee, ALDI organiseerde proeftesten, Sport Vlaanderen zette duizenden mensen aan het sporten, Standaard Boekhandel gaf leesgoesting, CURCUFEN testte reactiesnelheid, Fost Plus beloonde zwerfvuilbestrijders en Fintro deelde exclusieve VIP-tickets uit. Lees meer

3. Sporza Wielermanager

Sportpronostieken en online games zitten in de lift, dat het succes van Sporza Wielermanager elk jaar verder groeit is dus geen verrassing. Partner Skoda reed zich voluit in de kijker op VRT 1, VRT CANVAS, Studio Brussel, Radio 1, Radio2, MNM, VRT MAX en op de app, de social kanalen en newsletter van Sporza. Het merk kon gesigneerde groene truien weggeven in Vive le Vélo en was sponsor van de podcast. Skoda weet hoe je alles uit een sponsorship kan halen: geen wonder dat het merk een golden award voor best sponsorship strategy won op de Belgian Sponsorship Awards 2023. Lees meer

Interesse om ook je merk te laten schitteren via onze media?

Contacteer ons vrijblijvend voor meer info. We helpen je graag verder.