Hilde Leemans
Hilde Leemans
Business Developer Creative Partnerships
25/01/2024
Gisteren werden in het Sportpaleis in Antwerpen opnieuw de belangrijkste prijzen van de Belgische muziekwereld uitgereikt. De awardshow van de MIA’s mixt traditiegetrouw een verbluffende muziekshow met een gepassioneerd live publiek en een indrukwekkende rode loper. Het event zet niet enkel de crème van de Belgische muziekscène in de kijker maar biedt ook uitzonderlijke integratiemogelijkheden voor adverteerders. Dankzij dit slimme partnership waren alle ogen gisteren ook op BMW gericht: zowel voor, naast als òp het podium.

Voor het podium: premium aanwezigheid

Ook dit jaar werden alle artiesten in stijl naar het event gereden in prestigieuze BMW’s. De beelden daarvan werden geprojecteerd tijdens in het Sportpaleis én waren ook te zien tijdens de live uitzending op VRT 1. Daarnaast werd het merk ook duidelijk meegenomen in de logoband van de rode loper. Premium context: check!

Block image

Naast het podium: extra visibiliteit

Dankzij de backstagereporter Zita Wauters werd het merk ook naast het podium extra in de kijker gezet. Extra aandacht en visibiliteit op alle social kanalen van VRT: check!

Op het podium: spectaculaire impact

Maar het allerbeste moest nog komen. Tijdens een live act van Coely, Dikke en Glints kwam de BMW 4 Cabrio voor het oog van de 20.000 aanwezigen langzaam uit het plafond gezakt. 

Block image

Ook de 505.000 kijkers thuis – veelal hoger opgeleide 25-plussers – kregen het nieuwe BMW-model op een spectaculaire manier minutenlang in beeld. Indrukwekkende impact: check!

Ideale brug met billboards op VRT 1

Georges Pagalis, Digital & Media Buying Manager bij BMW Group Belgium Luxemburg 
"BMW omarmt kwaliteit, entertainment en muziek. De MIA's, bekeken door een publiek van hoogopgeleide 25-plussers, is het ideale podium voor ons merk. In harmonie met onze doelgroep, die hoogopgeleid en sociaal geëngageerd is, vormt VRT de perfecte brug in een reclameluwe omgeving. Dit creative partnership is de kers op de taart. Op deze manier schittert ons nieuwe model niet alleen via de billboards op VRT 1, maar ook boven, op en naast het podium.” 

Interesse om ook je merk te laten schitteren via onze media?