Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Voice Assistants
02-01-2020 | Lissa De Peuter
De Google Assistant, Amazon Alexa en Siri van Apple. We spraken met enkele gebruikers over hun smartspeaker-ervaringen. Als eerste aan de beurt: Geoffrey Hantson.
Trend /
30-09-2019 | Lissa De Peuter
Tijdens de Warmste Week kan iedereen opnieuw deelnemen aan de Warmathon. Wij nodigen jullie uit om samen met ons te lopen voor het goede doel op 19 december in het Koning Boudewijnstadion in Brussel.
Trend , Research /
11-07-2019 | Stefanie Van Snick
Olivier Goris, netmanager Eén en Canvas: “Eén en Canvas zijn twee sterke mediamerken, elk met een onderscheidende identiteit.”
05-07-2019 | Marc Fauconnier
Marc Fauconnier predikt luider dan ooit zijn liefde voor merken. Een blijde boodschap voor merken, aan de hand van drie pertinente vragen die elke merkenbouwer zich moet stellen.
20-06-2019 | Bart Lombaerts
Merken zijn sinds jaar en dag aanwezig op events. Maar hoe pak je dat het best aan? Wij brachten drie insiders samen voor een debat.
Meaningful betekent niet purpose. Maar niet-meaningful zijn is voor een merk geen optie. De kijk van Kristof Ampe, Marketing Director bij Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach en Advertiser Personality of the Year 2018.
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
De evolutie die Delhaize de jongste jaren heeft doorgemaakt is er duidelijk een richting meaningful marketing: Vitamini’s, Tovergroentjes… De kijk van Aude Mayence, Brand Director Delhaize Belgium en Marketer of the Year 2018.
16-05-2019 | Lissa De Peuter
Tv-presentator Dieter Coppens, actrice Leen Dendievel en MNM-dj Dorianne Aussems vertellen waarom ze zich inzetten voor maatschappelijke thema’s en over de impact van hun engagement.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!