Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Reuters
01-08-2021 | Stefan Delaeter
Naar jaarlijkse gewoonte deed Reuters Institute ook dit jaar weer onderzoek naar de betrouwbaarheid van nieuwsmerken in 46 landen. Benieuwd naar het resultaat?
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
Research / Mediaplan
14-04-2021 | Lore Lenseclaes
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.
Research / DIVA top 2020
29-03-2021 | Dirk Soetens
In 2020 testten we met onze DIVA test maar liefst 213 radiospots die op de VRT-radiozenders liepen. Deze adverteerders waren de beste van de klas.
Research / cijfers corona
30-06-2020 | Dirk Soetens
Nu het normale leven zich langzaam herneemt, is het tijd om terug te blikken. Tijdens de lockdown waren radio en tv meer dan ooit een trouwe compagnon voor veel Vlamingen. Enkele opvallende resultaten.
Research / Mediastudies corona
25-05-2020 | Stefan Delaeter
In deze uitzonderlijke tijden is het meer dan ooit belangrijk om de vinger aan de pols te houden en maatschappelijk gedrag in kaart te brengen. Deze 2 onderzoeken bleven ons bij.
Research / De grote coronastudie
18-05-2020 | Stefan Delaeter
De grote coronastudie is een initiatief van UAntwerpen, in samenwerking met UHasselt en KU Leuven. Het onderzoek peilt naar hoe de Vlamingen zich gedragen in functie van de beslissingen van de Veiligheidsraad.
Research / Trust in Media 2020
15-05-2020 | Dirk Soetens
Het nieuwe rapport ‘Trust in Media’, gebundeld door EBU peilt naar het vertrouwen van mensen in de verschillende media. Wij lazen 2 grote vaststellingen.
Research / GlobalWebIndex
01-04-2020 | Marit Ginevro
GlobalWebIndex is een internationaal onderzoeksbureau dat voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers de evolutie van maatschappelijk gedrag in kaart brengt. Moeten merken campagnes blijven voeren zoals voorheen?
Research / VRT-media
26-03-2020 | Geert Vansant
De coronacrisis heeft een grote impact op ons dagelijks leven. We zijn dezer dagen in ons huis gekluisterd en dat beïnvloedt ook ons mediagedrag.