Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Eindejaarslijstjes
31-01-2025 | Jordan Bowring
Jaarlijks publiceren we de top 20 met de meest bekeken programma’s in 2024. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s (4+).
30-01-2025 | Jordan Bowring
Welke programma’s hielden Vlaanderen dit jaar aan het scherm gekluisterd? Dit is de top 20 VRT MAX in 2024 – de best bekeken en meest besproken titels van het jaar.
Research / Top 5 BAN-spots
24-01-2025 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2024 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.
Schrijf je in!
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Research / Top 20
13-08-2024 | Geert Vansant
Dagelijks bereikte VRT 1 en VRT Canvas van januari tem juni 2024 gemiddeld 2,4 miljoen mensen (2.412.247) goed voor een marktaandeel van 38,0%.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 20 TV
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.