Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Carglass
17-03-2023 | Veerle Van Cauwenbergh
De radiocampagnes van Carglass slagen er al jaren in elke keer uitmuntend te scoren. Media Strategy Expert van Carglass Kris Grevendonk deelt graag enkele elementen uit hun succesformule.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Case / Smartphoto
15-03-2023 | Dirk Soetens
Sommige adverteerders lijken de gouden formule beet te hebben: met een herkenbaar concept, een catchy jingle én een consequent mediaplan. Laat je inspireren door één van de meest efficiënte adverteerders van 2022.
Case / Mitsubishi Electric
14-03-2023 | Julie Zagers
Mitsubishi Electric zorgt voor maximale awareness door op een ludieke manier te worstelen en te verwijzen naar de moeilijk uit te spreken merknaam.
Research / CIM Audio Time '22
28-02-2023 | Veerle Hellemans
Ons team Market Intelligence destilleerde de 5 belangrijkste bevindingen die je zeker in het achterhoofd moet houden bij het maken van je mediaplan. Ontdek ze hieronder.
27-02-2023 | Julie Zagers
Awareness creëren voor een relatief onbekend merk in de sector wiens naams bovendien een heuse tongbreker is: het leek geen evidentie.
Research / CIM RAM
17-02-2023 | Stefan Delaeter
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022:
Case / Argenta
15-02-2023 | Joke Claessen
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.
18-01-2023 | Vanessa Sanctorum
Radiospots die blijven hangen, dat is de droom van elke adverteerder. Ons researchteam stelde een top 10 samen die volgens ons impactonderzoek het hoogst scoorden op recall & attributie.