Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Research / CIM Audio Time '22
28-02-2023 | Veerle Hellemans
Ons team Market Intelligence destilleerde de 5 belangrijkste bevindingen die je zeker in het achterhoofd moet houden bij het maken van je mediaplan. Ontdek ze hieronder.
Research / CIM RAM
17-02-2023 | Stefan Delaeter
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022:
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.