Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand , Expert , Case /
26-03-2019 | Bart Lombaerts
Op 2 april 2019 – tijdens de UMA Day – worden de winnaars van de YMCE, dé competitie voor jonge mediaspecialisten, bekendgemaakt. Wij gingen al even poolshoogte nemen.
Expert /
07-02-2019 | Lissa De Peuter
Wat waren de leukste advertenties op de Super Bowl dit jaar?
25-01-2019 | Lissa De Peuter
VRT luidt het jaar alvast in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, topfictie en geliefde gezichten. Dit zijn de pareltjes van het voorjaar op Canvas.
VRT luidt het jaar alvast in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, topfictie en geliefde gezichten. Dit zijn de pareltjes van het voorjaar op Eén.
Tijdens de koude winterdagen is er niets zo leuk als samen gezellig voor de tv vertoeven. Voor adverteerders is het de ideale periode om je doelgroep te bereiken.
Brand , Expert /
18-12-2018 | Lissa De Peuter
Onder de noemer 'business as unusual' kwamen niet minder dan 80 sprekers vertellen over de mediawereld van morgen.
Brand , Expert , Research /
04-12-2018 | Lissa De Peuter
De Warmste Week is een overkoepelende actie van VRT voor het goede doel. Naast Studio Brussel dragen ook de andere VRT-zenders hun steentje bij.
Binnen twee weken is het zover… Dan gaat De Warmste Week van start. Tijdens die gezellige periode zorgt iedereen voor iedereen.
28-11-2018 | Stefanie Van Snick
Vanaf januari 2019 neemt Rudi Janssens, Director Radio bij Var sinds 2002, de leiding van het TV-team over van Paul Driesen die met pensioen gaat.
Update , Brand , Expert /
28-11-2018 | Dirk Soetens
Consumenten zijn emotionele wezens. Onderzoeken die radiospots meten zijn dat niet. Daar brengt Var verandering in.