Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand , Expert , Research /
04-12-2018 | Lissa De Peuter
De Warmste Week is een overkoepelende actie van VRT voor het goede doel. Naast Studio Brussel dragen ook de andere VRT-zenders hun steentje bij.
Binnen twee weken is het zover… Dan gaat De Warmste Week van start. Tijdens die gezellige periode zorgt iedereen voor iedereen.
Brand , Expert /
28-11-2018 | Stefanie Van Snick
Vanaf januari 2019 neemt Rudi Janssens, Director Radio bij Var sinds 2002, de leiding van het TV-team over van Paul Driesen die met pensioen gaat.
Update , Brand , Expert /
28-11-2018 | Dirk Soetens
Consumenten zijn emotionele wezens. Onderzoeken die radiospots meten zijn dat niet. Daar brengt Var verandering in.
Expert /
02-10-2018 | Saskia Schatteman
Var bracht tijdens de doortocht van Seth Godin op het congres SuperNova een aantal marketeers rond de tafel voor een matchmaking sessie.
14-03-2018 | Var redactie
Een sterke radiospot? Die slaagt erin de luisteraar mee te nemen in een verhaal en hem aan te zetten tot actie. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hier vind je zeven praktische tips.
Expert / Audio Hall of Fame
28-02-2018 | Stefanie Van Snick
We vroegen enkele radio-experts naar hun favoriete radiospots. Hier ontdek je hun top 3.