Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Case / Proximus
23-10-2024 | Jordan Bowring
Hun sleutel tot succes? Een heldere strategie, een straf mediaplan en een catchy campagne die niemand onbewogen laat.
Case / STIHL
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Case / Horta
11-06-2024 | Justine De Bruyn
Communications Project Manager Céline Hennes legt uit hoe ze, samen met BBDO, een creatief radioconcept bedacht dat perfect inspeelt op de kracht van het medium.
Case / Podcast
22-05-2024 | Anaïs Tack
Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
Case / De veiligste promo
25-03-2024 | Marit Ginevro
Omdat een campagne voor veiligheid zelf ook maar beter veilig kan zijn, werd de veiligste campagne ooit bedacht. Met in de hoofdrol: radio!
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Case / Efteling
26-12-2023 | Hendrik Kiekens
De campagne van De Efteling kon in ons impactonderzoek zo goed als alle ondervraagden betoveren en zette bovendien magische resultaten neer.
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.