Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / VRT 2025
28-08-2024 | Annemie Pauwels
Van intrigerende fictiereeksen en spraakmakende documentaires tot diepgaande menselijke verhalen en grootschalige entertainmentshows – er is voor elk wat wils in 2025 op VRT 1 en VRT Canvas.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Silke Deliens
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
26-08-2024 | Mauro Meurisse
VRT Canvas biedt dit najaar opnieuw kwaliteit en verdieping. Met gedurfde, zelfrelativerende en kritische programma’s biedt VRT Canvas een frisse kijk op de wereld: van diepgravende documentaires, boeiende human interest, scherpe humor tot meeslepende fictie.
26-08-2024 | Yelle Pypops
Dit najaar zet VRT 1 opnieuw de toon als dé verbindende kracht in Vlaanderen met een rijk en gevarieerd programma-aanbod: van spraakmakende human interest en actualiteit tot de beste Vlaamse fictie en ontspannende content.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Research / Top 20
13-08-2024 | Geert Vansant
Dagelijks bereikte VRT 1 en VRT Canvas van januari tem juni 2024 gemiddeld 2,4 miljoen mensen (2.412.247) goed voor een marktaandeel van 38,0%.
Update / Sportzomer
24-05-2024 | Bruno De Turck
Ben je een overheidsinstelling, vzw van algemeen welzijn, humanitaire, sociale of culturele organisatie? Dan is dit een unieke kans om 4 miljoen Vlamingen te bereiken.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.