Radio is een tactisch medium dat voor traffic zorgt en snel ROI oplevert. Maar hoe sterk is radio als het erop aankomt om merken te bouwen en loyaliteit te creëren? Ontdek onze 6 learnings voor je campagne.
→Wat kan radio betekenen voor de specifieke uitdagingen van jouw merk? Welke learnings en cases kunnen je inspireren? We vertellen je er graag meer over. Klik op de knop 'contacteer ons’.
Radio is een tactisch medium dat voor traffic zorgt en snel ROI oplevert. Maar hoe sterk is radio als het erop aankomt om merken te bouwen en loyaliteit te creëren? Ontdek onze 6 learnings voor je campagne.
→Digital / Brand
11/10/2019
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
→Audio / Case
20/08/2020
De campagne van Immoweb toonde aan dat in de eerste minuten na het uitzenden van de radiospots het websiteverkeer steeg met 46%.
→Audio / Case
02/06/2020
Een automotive speler die het klaarspeelt om op 30 dagen zijn merkherkenning meer dan te verdubbelen? Kia deed het. De motor van dit succes? Radio.
→Audio / Case
27/07/2020
‘Campaway’ is het initiatief waarmee BCCMA het reizen met de motorhome, caravan of vouwwagen wil promoten. Geen beter medium dan radio om tot actie te doen overgaan.
→