Sam  Homblé
Sam Homblé
Manager Creative Partnerships
28/10/2021
Cornetto en BelOrta kozen deze zomer voor een creative partnership. Resultaat, twee felgesmaakte opvallende campagnes met een merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel.

De CrèMNMkar van Cornetto

Wie zomer zegt, zegt verfrissende ijsjes. En wie MNM zegt, zegt supercreatieve partnerships. De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.

Block image

BelOrta brengt Zot Veel Vakantie op smaak

Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership. Een verbazend plezante campagne zorgde ervoor dat in juli en augustus alle ogen gericht waren op de lekkerste groenten en het sappigste fruit van ons land.

Block image

Meer weten over alle mogelijkheden om je merk op een leuke manier in de kijker te zetten bij de doelgroepen van een van de VRT-merken?

Contacteer Sam of Hilde

Sam Homblé

Manager Creative Partnerships

Hilde Leemans

Business Developer Creative Partnerships