23/09/2021
Hoe word je als regionale speler met één showroom een van de grootste verandabouwers van Vlaanderen? Door maximaal te profiteren van de regionale dekking van Radio 2.
→Wie zomer zegt, zegt verfrissende ijsjes. En wie MNM zegt, zegt supercreatieve partnerships. De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership. Een verbazend plezante campagne zorgde ervoor dat in juli en augustus alle ogen gericht waren op de lekkerste groenten en het sappigste fruit van ons land.
Contacteer Sam of Hilde