17/02/2023
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022:
→Het feestweekend gaat van start op vrijdag 21 april om 16.00 uur en eindigt twee dagen later op zondag 23 april om 8.00 uur. Studio Brussel zal 40 uur live radio maken vanuit De Vooruit en er een pak gasten en muzikanten ontvangen. Daarnaast kunnen luisteraars tickets kopen voor events:
Op zondag 23 april, de dag na De 40 uur van Studio Brussel, vind je op VRT MAX de eerste aflevering van Quiz Quiz Hoera, een 10-delige podcast met Fien Germijns over 40 jaar Studio Brussel
Ook voor adverteerders klinkt de zender al 4 decennia lang als muziek in de oren. Studio Brussel is zowel op het gebied van muziek & formats als op het gebied van talentscouting nog steeds innoverend én trendsettend. In de laatste CIM-cijfers hebben StuBru & De Tijdloze een gezamenlijk marktaandeel van 14,5% en een selectiviteit van 137 op hun kerndoelgroep 18-44. Dagelijks stemmen 241.000 luisteraars (18-44) af op de zender, daarnaast worden alle initiatieven druk meebeleefd op de verschillende digitale platformen. Bereikcijfers die tijdens de feestperiode ongetwijfeld door het dak zullen gaan. Of: een feestje dat je als adverteerder echt niet wil missen.
Bron: CIM RAM Noorden, mediaplanningsgolf januari-december 2022, ma-zo, 6-22u.
Contacteer ons voor de mogelijkheden.