Marit Ginevro
Marit Ginevro
Head of Marketing
02/09/2019
Op 25 september is het zover. Dan belonen de Effie Awards weer de belangrijkste ingrediënten in marketingcommunicatie: ideeën die werken. What’s in it for you? Lees waarom je deze ceremonie niet mag missen.

Var is al jaren trouwe partner van Effie Belgium. We geloven dan ook sterk in de kracht van effectiviteit van campagnes. Daarom hebben we een nauwe samenwerking met Effie waar ook jouw merk profijt kan uit halen. Drie redenen om snel je ticket te reserveren voor het Effectiveness Forum en de Awards-uitreiking:

1. INSPIRATIE

De Effie’s erkennen elke vorm van reclame die bijdraagt aan het succes van een merk. Vorig jaar viel het op dat 9 van de 17 winnaars op radio adverteren. De campagnes die in de prijzen vielen, zorgden voor meer online traffic, een grotere likeability en stijgende sales. Sterker nog, 4 van hen gingen met Gold, Silver en Bronze naar huis: Bolero, KBC Verzekeringen, Pearle en Devos & Lemmens. Een bewijs dat radio loont.

2. MATCHMAKING

Vorig jaar waren onze matchmakingsessies met de marketeers en agencies van de genomineerde cases een groot succes. Interesse om ook nu weer bij te leren van Effie-professionals? Mid september, na de jurering, maken we de namen van de genomineerden bekend. Houd onze social media (LinkedIn en Facebook) in de gaten.

Dit waren onze matchmakingsessies 2018

0:00
/
0:00

3. FEESTEDITIE

Effie Belgium bestaat 30 jaar. In deze speciale editie speelt het getal 30 de hoofdrol. Er worden namelijk 30 cases beoordeeld door een jury van 30 professionals. En tenslotte wordt een eenmalige Evergreen Award voor de beste case van het voorbije decennium uitgereikt. Schrijf je in.

Meer weten over de effectiviteit van radio?

Contacteer onze matchmakers voor insights over andere succesverhalen op radio.