25/08/2022
Eén en Canvas blijven ijzersterke lineaire kanalen, maar vergroten door hun integratie met VRT MAX ook meer en meer hun digitale voetafdruk.
→Over de Tour de France 2022 zullen onze kleinkinderen nog generaties lang praten. De spannende titelrace tussen Pogacar en Vingegaard en de 6 ritwinsten van onze Belgen hebben de kijkcijfers doen pieken. De Tour kon gemiddeld rekenen op 572.878 kijkers met als best bekeken rit de etappe van Lourdes naar Hautacam op onze nationale feestdag die op een gegeven moment zelfs 1.247.777 kijkers registreerde. Ook de Tour de France Femmes en de Red Flames konden heel wat kijkers bekoren.
Dit sportnajaar is er eentje om u tegen te zeggen. Een aantal belangrijke sportevenementen kondigen zich aan met o.a. de Memorial Van Damme, Davis Cup Tennis, het WK Volleybal, WK Gymnastiek, Veldrijden, de Croky Cup en als afsluiter in november het WK Voetbal in Qatar.
De vele sportevents in het vooruitzicht zorgen opnieuw voor tal van mogelijkheden om je merk in de kijker te zetten. De StuBru-ochtend met Fien, het MNM-jongerenstraatvoetbaltornooi, Radio2 met FC Niels en Wiels of een activatie in het Wintercircus in Gent: met de uitzendrechten van het WK Voetbal en legio partnershipmogelijkheden is VRT dit najaar dé place to be voor je merk.
Er blijft nog ruimte over. Contacteer ons voor meer info.