27/10/2020
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
→De samenwerking tussen VLAM en Dagelijkse Kost berust op vertrouwen. “We hebben de afspraak dat Dagelijkse Kost een gezonde belangstelling toont voor producten van eigen bodem. We doen suggesties en bezorgen een seizoenskalender. De commerciële impact van de keuzes die Dagelijkse Kost maakt, is groot. Als Jeroen Meus een bepaalde vis kiest bijvoorbeeld, dan weten we dat de vraag ernaar meteen zal stijgen en dat de producten dus best voldoende in voorraad zijn. Voor de creatieve invulling vertrouwen we volledig op de expertise van Jeroen en zijn team. ”vertelt Liliane Driesen, woordvoerder en Coördinator Expertisecentrum Communicatie bij VLAM.
“Jeroen geeft informatie over producten van bij ons mee en refereert ook regelmatig aan de lokale handelaar, waar hij zijn producten haalt”, stelt Liliane Driesen. “Zo komt het vakmanschap en het oog voor kwaliteit van de visboer, slager, groentehandelaar, ... ook naar voren. In het verleden ging Jeroen zelfs bij hen langs of brachten de vakmannen hun producten naar de keuken van Jeroen. De ploeg blijft door de jaren heen op zoek gaan naar twists die het programma fris en aantrekkelijk houden, de speciale weken bijvoorbeeld zijn telkens een schot in de roos. Het is echt fijn dat de programmakers het succes creatief weten vast te houden.”
Haal het beste uit je partnership en blijf investeren. VLAM adverteert extra rond de uitzendingen online en mag de recepten waarvoor we een productsuggestie doen tijdelijk op de eigen website www.lekkervanbijons.be plaatsen. Het logo van Dagelijkse Kost wordt bij gebruikte recepten vermeld, met een hyperlink naar www.dagelijksekost.be.
Omgekeerd vind je op de website van Dagelijkse Kost (via de Eén-site) bij die recepten het “Lekker van bij ons”-logo dat linkt naar de VLAM-website. De Facebookpagina van Dagelijkse Kost brengt ook elk seizoen een infographic over een thema dat VLAM suggereert. Dagelijkse Kost komt ook wekelijks aan bod in De Madammen op Radio 2.
De website van Dagelijkse Kost ontvangt maandelijks gemiddeld 750.000 surfers.
Dat belooft voor het einde van dit jaar!
Het is mogelijk om via native advertising je product in de geloofwaardige, redactionele omgeving van Dagelijkse Kost te brengen. Dat kan in de context van het tv-programma Dagelijkse Kost of in combinatie met een actie op een VRT-radiozender.
Voordelen:
Mogelijkheden:
Contacteer onze creative partnerships manager Sam Homblé voor een vrijblijvende babbel.
Merken kunnen adverteren op de website van Dagelijkse Kost en native aankopen.
Contacteer ons digitaal team Stéphanie Verschueren en Justine De Bruyn voor een vrijblijvende babbel.