Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / StuBru At Work
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, komt de spannendste radioquiz van het land weer terug. Een unieke kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel.
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Research / Mediaplan
14-04-2021 | Lore Lenseclaes
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Research / DIVA top 2020
29-03-2021 | Dirk Soetens
In 2020 testten we met onze DIVA test maar liefst 213 radiospots die op de VRT-radiozenders liepen. Deze adverteerders waren de beste van de klas.
Trend / UBA Trends Day
22-03-2021 | Lissa De Peuter
Een compacte online editie, een recordaantal inschrijvingen en 3 wereldberoemde keynotesprekers: 3 dingen om mee te nemen in je toekomstige plannen.
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.