Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar 2025
13-01-2025 | Jordan Bowring
Van vernieuwende formats tot lokaal verankerde verhalen: onze programma’s combineren diversiteit, kwaliteit en impact. Een unieke kans om jouw merk in de kijker te zetten!
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Update / Klarafestival 2025
29-11-2024 | Jordan Bowring
Het Klarafestival, hét grootste klassieke muziekfestival van België, biedt in 2025 een unieke kans om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Schrijf je in!
Update / Najaar 2024
11-09-2024 | Marit Ginevro
Dit najaar belooft Var opnieuw een unieke ervaring te bieden, met een breed aanbod aan vernieuwde merken en straffe programma's.
Update / Najaar 2024 VRT
06-09-2024 | Lissa De Peuter
De publieke omroep zet in op kwaliteit en impact, met content die alle Vlamingen weet te raken. Ideaal om je merk op een krachtige manier onder de aandacht te brengen.
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Update / VIA
11-06-2024 | Jordan Bowring
Na vijf succesvolle jaren met SONIQ AWARDS, besluit VIA om vanaf dit jaar een nieuwe, eenvoudigere aanpak te introduceren: de SONIQ SWEET SPOT.