Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Car-Pass
31-03-2025 | Jordan Bowring
Met een creatieve radiospot die verrast én raakt, zette Car-Pass opnieuw radio centraal in zijn campagne.
Research / Exclusieve luisteraars
28-03-2025 | Stefan Delaeter
Radio blijft een krachtig medium om een breed en trouw publiek te bereiken, en biedt een unieke kans om hun merk doeltreffend onder de aandacht te brengen.
Case / DATS 24
28-03-2025 | Jordan Bowring
We spraken met Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media bij Colruyt Group, over waarom DATS 24 bewust kiest voor radio en hoe het medium een stevige impact heeft op zowel branding als sales.
Update / Podcast advertising
25-03-2025 | Stefan Delaeter
Var en Mediahuis bundelen hun krachten en vormen vanaf nu samen de meeste beluisterde podcastinventory van Vlaanderen.
Schrijf je in!
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Research / Podcast advertising
06-03-2025 | Celine Verkaeren
Podcasts zijn helemaal in, en dat is goed nieuws voor jouw merk. Waarom is adverteren via podcasts zo effectief? Ontdek hier de 4 belangrijkste redenen!
Research / 6 audiocases
28-02-2025 | Celine Verkaeren
Benieuwd naar het effect van radiocampagnes? Ontdek deze 6 unieke audiocases en laat je inspireren.
Case / Mooimakers
25-02-2025 | Celine Verkaeren
Mooimakers wint tegen zwerfvuil dankzij hun succesvolle radiocampagne waarmee ze 49% van de Vlamingen bereiken.
Research / CIM-cijfers
19-02-2025 | Celine Verkaeren
Vandaag publiceert het CIM de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de golf september-december 2024.
Case / Neckermann
19-02-2025 | Jordan Bowring
Radioreclame boost je online webverkeer met +43%. Maar leidt die extra traffic ook tot meer verkoop? Dàt was de hamvraag voor Neckermann.