Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.
Update / Nostalgie
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie Plus en NRJ.
Schrijf je in!
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Update / The Power of Radio
13-02-2023 | Lissa De Peuter
Happy World Radio Day! Ter ere van deze hoogdag bundelden World Radio Alliance en Egta 10 straffe radio-onderzoeksresultaten.
Update / Voorjaar VRT-radio 2023
10-01-2023 | Lissa De Peuter
Donkere dagen zijn de beste radiodagen. Zo bereikt VRT elke week 65% van de Vlamingen met radio die raakt. Ontdek de nieuwigheden dit voorjaar op VRT-radio.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / Radiodag BAS x VAR
28-11-2022 | Silke Deliens
Var organiseerde in samenwerking met BAS een dagje Radio Advertising bij VRT. De studenten kregen vooraf een creatieve briefing om een radiospot te bedenken en op te nemen.
Update / D&I
25-11-2022 | Jordan Bowring
Om nieuw talent aan te trekken in de advertisingsector, brachten de jonge talenten van ASATT een bezoek aan 3 creatieve bureaus in Antwerpen. Daar leerden ze een creatieve briefing maken en het ontwikkelen van een communicatiecampagne.