Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / VRT NU
24-12-2021 | Geert Vansant
In een bevraging van het Videobarometer-onderzoek bleek dat VRT NU de derde meest gebruikte videostreamingdienst is in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Research / Spotify
11-08-2021 | Justine De Bruyn
Roadtrips, summer playlists, nostalgie en hete zomerdagen: 4 interessante tendensen op Spotify waar je als adverteerder rekening mee moet houden.
Research / Reuters
01-08-2021 | Stefan Delaeter
Naar jaarlijkse gewoonte deed Reuters Institute ook dit jaar weer onderzoek naar de betrouwbaarheid van nieuwsmerken in 46 landen. Benieuwd naar het resultaat?
Research / Cijfers VRT NU
30-06-2021 | Geert Vansant
VRT NU zit al een tijdje in de lift. Massaal veel Vlamingen ontdekken de gratis online videospeler van VRT. En steeds meer mensen zijn fan van het platform, getuige de sterke groei. Enkele cijfers.
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Research / Mediaplan
14-04-2021 | Lore Lenseclaes
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.
Research / DIVA top 2020
29-03-2021 | Dirk Soetens
In 2020 testten we met onze DIVA test maar liefst 213 radiospots die op de VRT-radiozenders liepen. Deze adverteerders waren de beste van de klas.
Trend / UBA Trends Day
22-03-2021 | Lissa De Peuter
Een compacte online editie, een recordaantal inschrijvingen en 3 wereldberoemde keynotesprekers: 3 dingen om mee te nemen in je toekomstige plannen.