Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert /
27-03-2019 | Geert Vansant
Het nieuwe televisievoorjaar is volop bezig. Hoog tijd om terug te blikken naar enkele toppers die reeds de revue gepasseerd zijn. Wat waren de pareltjes op tv?
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Expert , Case /
Naast live en uitgesteld kijken, bereikt VRT NU, het digitale kijkplatform van VRT, meer en meer gebruikers. Dat bevestigen de kijkcijfers van Leaving Neverland en Dertigers.
Expert , Trend /
27-03-2019 | Stefanie Van Snick
Een tv-alliantiepartnership met VRT boost je brand awareness. Een partnership over twee jaren toont je merk via 5-secondenbillboards op Eén, Canvas, Sporza en VRT NU.
Brand , Expert , Case /
26-03-2019 | Bart Lombaerts
Op 2 april 2019 – tijdens de UMA Day – worden de winnaars van de YMCE, dé competitie voor jonge mediaspecialisten, bekendgemaakt. Wij gingen al even poolshoogte nemen.
07-02-2019 | Lissa De Peuter
Wat waren de leukste advertenties op de Super Bowl dit jaar?
25-01-2019 | Lissa De Peuter
VRT luidt het jaar alvast in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, topfictie en geliefde gezichten. Dit zijn de pareltjes van het voorjaar op Canvas.
VRT luidt het jaar alvast in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, topfictie en geliefde gezichten. Dit zijn de pareltjes van het voorjaar op Eén.
Tijdens de koude winterdagen is er niets zo leuk als samen gezellig voor de tv vertoeven. Voor adverteerders is het de ideale periode om je doelgroep te bereiken.
Brand , Expert /
18-12-2018 | Lissa De Peuter
Onder de noemer 'business as unusual' kwamen niet minder dan 80 sprekers vertellen over de mediawereld van morgen.