Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Eindejaarslijst VRT MAX
17-01-2023 | Justine De Bruyn
Naast Vlaamse en internationale topreeksen, zet het VRT MAX ook in op een exclusief audio- en videoaanbod voor jongere digitale doelgroepen. Bekijk de top 10.
17-01-2023 | Jordan Bowring
Sinds september 2021 wordt aan adverteerders de mogelijkheid gegeven om hun preroll-campagnes uit te zenden op VRT MAX. Uit de cijfers van 2022 blijkt dat 19 van de 20 meest sellable content op VRT MAX van lokale makelij is.
Research / TOP 20 TV
11-01-2023 | Bruno De Turck
In 2022 hebben de VRT-programma’s weer goed gescoord. 17 VRT-programma’s bevinden zich in de top 20 kijkcijfers. Bekijk de top 20.
Research / Digital Ad Trust
19-12-2022 | Jean-Philippe Bovsovers
Initiatiefnemers van het DAT-label (UBA & WE MEDIA) betrekken nu de markt bij het verder optimaliseren van de standaard.
Research / Sonic branding
12-12-2022 | Silke Deliens
Eindejaar is traditioneel lijstjestijd. Wij legden ons oor te luister bij het team Market Intelligence en vroegen naar de ‘sonic branding’-cases met uitzonderlijke impactmetingen van het voorbije jaar.
Research / Audio
25-11-2022 | Veerle Hellemans
Adverteren op radio zorgt voor traffic en ROI. Dat is onderhand al voldoende getest en bewezen. Maar wist je dat de VRT-zenders in december er nog een schepje bovenop doen?
Research / Attention Study
22-11-2022 | Rudi Janssens
De professor is internationaal gerenomeerd voor haar aandachtsmetingen. Vorige maand presenteerde ze de resultaten van haar 1ste radio-onderzoek.
Research / Sonic Awards
21-11-2022 | Anny Wuyts
De SONIQ Awards zijn helemaal terug met een 4de editie. VIA bekroont dit jaar opnieuw de "best in class" cases in radio en audio in 4 verschillende categorieën.
Research / EBU 2022
21-10-2022 | Veerle Hellemans
Naar jaarlijkse gewoonte onderzoekt EBU (European Broadcasting Union) het vertrouwen van europese consumenten in verschillende media. Ontdek de 3 opvallende bevindingen.