Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / DWW 2024
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Schrijf je in!
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Trend / Mobile sportbeleving
25-02-2020 | Geert Vansant
Elk jaar zendt Sporza tussen de 1.000 tot 1.600 uur sport uit. Online sportbeleving zit in de lift, maar op de écht grote momenten verzamelen we nog allemaal, tous ensemble, voor de buis.