Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?