Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Eindejaarslijstjes
31-01-2025 | Jordan Bowring
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2024. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s (4+).
30-01-2025 | Jordan Bowring
Welke programma’s hielden Vlaanderen dit jaar aan het scherm gekluisterd? Dit is de top 20 VRT MAX in 2024 – de best bekeken en meest besproken titels van het jaar.
Research / Top 5 BAN-spots
24-01-2025 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2024 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.
Schrijf je in!
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Update / Voorjaar 2025
13-01-2025 | Jordan Bowring
Van vernieuwende formats tot lokaal verankerde verhalen: onze programma’s combineren diversiteit, kwaliteit en impact. Een unieke kans om jouw merk in de kijker te zetten!
Update / VRT MAX 2025
10-01-2025 | Jordan Bowring
Het digitale platform bereikt gemiddeld 1 miljoen VOD-streamers per maand. Van binge-worthy reeksen tot unieke formats die inspelen op actuele thema’s – ontdek de highlights van VRT MAX.
Brand / Voorjaar VRT 1 2025
06-01-2025 | Silke Deliens
In 2025 brengt VRT 1 opnieuw een mooi aanbod aan straffe nieuwe titels en sterke terugkomers. Voor ieder wat wils, waar en wanneer ze maar willen.
Brand / Voorjaar VRT Canvas 2025
03-01-2025 | Jordan Bowring
VRT Canvas zet dit voorjaar opnieuw in op kwaliteitsvolle en relevante content, dé sleutel tot het bereiken en binden van een betrokken publiek.
Brand / DWW 2024
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.