Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar 2024
11-09-2024 | Marit Ginevro
Dit najaar belooft Var opnieuw een unieke ervaring te bieden, met een breed aanbod aan vernieuwde merken en straffe programma's.
Update / Najaar 2024 VRT
06-09-2024 | Lissa De Peuter
De publieke omroep zet in op kwaliteit en impact, met content die alle Vlamingen weet te raken. Ideaal om je merk op een krachtige manier onder de aandacht te brengen.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Update / AMMA 2024
10-06-2024 | Marit Ginevro
Het was een topavond voor Var en VRT op de AMMA Awards, We sleepten vier prestigieuze prijzen in de wacht.
Update / CEO Var
26-10-2023 | Jordan Bowring
Alex Thoré brengt grote ervaring in merken bouwen en in advertising bij aan de slagkracht van Var en zal de samenwerking tussen Var en VRT mee versterken.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.