Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / VRT MAX 2025
10-01-2025 | Jordan Bowring
Het digitale platform bereikt gemiddeld 1 miljoen VOD-streamers per maand. Van binge-worthy reeksen tot unieke formats die inspelen op actuele thema’s – ontdek de highlights van VRT MAX.
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Schrijf je in!
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Update / VIA
11-06-2024 | Jordan Bowring
Na vijf succesvolle jaren met SONIQ AWARDS, besluit VIA om vanaf dit jaar een nieuwe, eenvoudigere aanpak te introduceren: de SONIQ SWEET SPOT.