Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / A.S. Adventure
09-03-2022 | Hilde Leemans
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
Case / Sleeplife
17-02-2022 | Bart De Wit
Sonic branding is al lang geen toekomstmuziek meer. De campagne van Sleeplife illustreert dat een doordachte audiobranding een luidspreker op je creatie én resultaat zet.
Case / Sunweb
19-01-2022 | Stefanie Van Snick
Als de creatiefste vakantie-aanbieder aan de slag gaat met het oernummer over vakanties, komt daar natuurlijk vuurwerk van. Sunweb levert met ‘It’s a Sunweb Holiday’ een spot af waar niet naast te luisteren valt.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Case / Viata
11-10-2021 | Stefanie Van Snick
Om de naambekendheid van zijn online apotheken te vergroten, voerde Viata in 2020 een radiocampagne in twee golven. De impact was meteen merkbaar, zowel in het verkeer naar de website als in het aantal nieuwe klanten.
Case / Veranda's Van Der Bauwhede
23-09-2021 | Wouter De Bruyn
Hoe word je als regionale speler met één showroom een van de grootste verandabouwers van Vlaanderen? Door maximaal te profiteren van de regionale dekking van Radio 2.
Case / Torfs
23-09-2021 | Stefanie Van Snick
Relevante aangepaste campagneboodschappen, die perfect passen in de nieuwe tijdsgeest loont. Marketing coördinator Isabel Van Goethem legt uit.
Case / Caractère
17-09-2021 | Bart De Wit
Een atypische creatie, een doordachte mediamix en een uitgekiende planning zorgden voor druk reisverkeer naar de website van reisorganisatie Caractère.
Case / Zip
17-09-2021 | Julie Zagers
De populaire ‘ZIP-blokskes’ zijn vooral gekend voor gebruik binnenshuis: om haard of kachel aan te steken. Maar de aanmaakblokjes dienen ook voor de barbecue. Die boodschap bracht ZIP in een unieke radiocampagne.
Case / D'M&S rekent op radio
13-07-2021 | Ivan Boons
Radio voor B2B-boodschappen blijkt een perfecte match. Communicatiebureau D’M&S rekent al jaren op radio voor zijn eigen branding. Reinhard Van den Bergh vertelt graag waarom.