Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Research / CIM-cijfers
22-10-2024 | Veerle Hellemans
Het CIM publiceerde de nieuwste resultaten van het Belgische radiolandschap (mei-augustus 2024). Ontdek de belangrijkste highlights.
Research / CIM
12-07-2024 | Dirk Soetens
Uit de meer dan 6.000 enquêtes, afgenomen tussen 1 september 2023 en 31 maart 2024, zijn vijf belangrijke trends naar voren gekomen die je niet mag missen.
19-06-2024 | Veerle Hellemans
Vandaag deelt het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf januari-april 2024.
Research / Merkvertrouwen
13-03-2024 | Vanessa Sanctorum
Groei in merkvertrouwen zorgt voor winstgroei. Gelukkig werkt radio als een katalysator voor merkvertrouwen, dat bewijst Peter Field’s analyse van de IPA-databank.
Research / Mediaplan
07-03-2024 | Dirk Soetens
Adverteerders en mediaplanners kunnen met radio de meest uiteenlopende doelgroepen bereiken met een zeer hoge frequentie gedurende de dag.
Research / Brand building
29-02-2024 | Veerle Hellemans
Volgens Peter Field is radio een krachtig medium om diep door te dringen in het bewustzijn van de consument, groei te stimuleren en loyale fans en ambassadeurs te creëren.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Research / ARD studie
22-02-2024 | Dirk Soetens
Met een innovatieve studie is de Duitse onderzoeker Jan Isenbart (ARD Media) erin geslaagd om de emotionele impact van audio in kaart te brengen.
21-02-2024 | Veerle Hellemans
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) deelt de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf sept-dec 2023.