Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / ALDI
14-08-2023 | Hilde Leemans
ALDI zet een mooi partnership op tussen haar swingende huismerken en het grootste zomerfeest van Vlaanderen en laat het prijsverschil live ervaren.
Creative partnership / Standaard Boekhandel
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Case / ALDI
26-05-2023 | Sofie De Block
Aldi slaagt erin om op een positieve manier in de kijker te blijven lopen. Hoe ALDI dat klaarspeelt? Door te bouwen op de vertrouwde kwaliteit van VRT-radio, -tv en -digitaal!
Research / TV
26-05-2023 | Vanessa Sanctorum
Met een Premium Partnership kan je je merk linken aan de sterke VRT-verhalen en kan je campagne rekenen op premium kwaliteit, impact en creativiteit.