Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Partnership
08-03-2021 | Stefanie Van Snick
Soms zijn partnerships niet alleen naadloos geïntegreerd maar ook hartverwarmend mooi en versterkend. Laat je inspireren door deze voorbeeldsamenwerking tussen Eén en Veritas. #meaningfulmarketing
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.
Case / Creative Belgium Awards
29-10-2020 | Marit Ginevro
Vertrouwen is nu meer dan ooit essentieel. Connecteren met je consument door relevant te zijn zal hét verschil maken voor merken in 2021. Delhaize en TBWA tonen al een tijdje hoe het werkt.
Case / Creative partnership
30-06-2020 | Hilde Leemans
Om alle mooie boerenverhalen over te brengen bij een breed publiek, schakelde de beweging #boerentrots de hulp in van jongerenzender MNM.
30-06-2020 | Sam Homblé
Radio- en tv-format vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities: de merken gaan mee in het verhaal van één van onze zenders. 3 mooie voorbeelden.
Case / Creative Partnership
08-04-2020 | Hilde Leemans
Allemaal in ons kot? Veel tijd vrij. Radio 2 wil daarom deze periode voor zijn luisteraars zo aangenaam mogelijk maken en werkte samen met Standaard Boekhandel dit partnership uit.
Case / Corona
20-03-2020 | Marit Ginevro
Wat zijn de richtlijnen om veilig te sporten? Sport Vlaanderen, Sporza en partners lanceerden vandaag een campagne om jezelf fit en weerbaar te houden. De campagne loopt van 21 tot en met 27 maart op primetime radio en tv.
Case /
23-04-2018 | Var redactie
Creativiteit en effectiviteit: een of-of-verhaal? Helemaal niet. Bij Var geloven we in de match tussen creativiteit en ROI om de impact van je campagne te versterken. Om die creativiteit nog meer in de verf te zetten, zijn we al jaren structurele partner van Creative Belgium.