Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / Car-Pass
08-03-2022 | Bruno De Turck
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.
Case / De Koppelcode
07-02-2022 | Julie Desmet
TUI en MNM werkten een warme en opvallende aktie uit voor Valentijnsdag met als inzet: quality-time met je geliefden!
Update / CREATIVE PARTNERSHIP
De Wekker, is het gloednieuwe StuBru-ochtendprogramma, met Bolt Energie als trotse creative partner.
Case / Schweppes
12-01-2022 | Sophie De Marche
De vrolijke sound van Schweppes (“I Like it Like That”) was vorige zomer alomtegenwoordig, En dat heeft het bedrijf geen windeieren gelegd. Senior Brand Manager Alexandra de Roovere geeft tekst en uitleg.
Update / DWW
17-12-2021 | Sam Homblé
Met #DWW21 lanceert de VRT het startschot van het grootste solidariteitsproject van heel Vlaanderen. Het thema: ‘Kunnen zijn wie je bent.’
Update / Kerst & Nieuwjaar
13-12-2021 | Jordan Bowring
In deze tijden zijn er nog weinig zekerheden, met uitzondering tussen kerst en nieuwjaar want dan weten de VRT-liefhebbers maar al te goed dat je beter thuis blijft. Benieuwd naar het aanbod?
Case / Partnership
28-10-2021 | Sam Homblé
Cornetto en BelOrta kozen deze zomer voor een creative partnership. Resultaat, twee felgesmaakte opvallende campagnes met een merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel.
Case / Cornetto
11-10-2021 | Sam Homblé
De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.
Case / BelOrta
11-10-2021 | Hilde Leemans
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership.