Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / CIM
20-06-2025 | Jordan Bowring
Vandaag publiceert het CIM de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de mediaplanningsgolf voor de periode mei 2024-april 2025.
Expert / Billboard
16-05-2025 | Lissa De Peuter
Met een 5”-billboard bij VRT trek je de aandacht op het juiste moment: vlak voor of na een sterk programma, in een omgeving waar reclame zeldzaam is – en dus opvalt.
Update / Podcast advertising
25-03-2025 | Stefan Delaeter
Var en Mediahuis bundelen hun krachten en vormen vanaf nu samen de meeste beluisterde podcastinventory van Vlaanderen.
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Schrijf je in!
Expert / Soniq Sweet Spot 2024
30-01-2025 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.