Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Eindejaarslijstjes
03-02-2025 | Jordan Bowring
Met een doordachte sonic branding kun je snel en moeiteloos luisteraars bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen uitblinken met hun radiospots. Ontdek hier de top 10.
Wij maken elk jaar een top-lijst op met de meest beluisterde VRT-podcasts, zodat je als luisteraar en (adverteerder) weet waarop je moet inzetten.
30-01-2025 | Jordan Bowring
Ons market Intelligence team presenteert dit jaar opnieuw de top 10 van het afgelopen jaar voor op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Top 5 BAN-spots
24-01-2025 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2024 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Schrijf je in!
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Research / System 1
26-11-2024 | Dirk Soetens
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
Research / RESEARCH / SPACE
05-11-2024 | Stefanie Van Snick
CIM RAM mei-aug 2024 bevestigt enkele kerninzichten over radioconsumptie in België en Vlaanderen. Bron: SPACE.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Research / CIM-cijfers
22-10-2024 | Veerle Hellemans
Het CIM publiceerde de nieuwste resultaten van het Belgische radiolandschap (mei-augustus 2024). Ontdek de belangrijkste highlights.
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.