Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / 40j Studio Brussel
24-02-2023 | Julie Desmet
De meest eigenzinnige zender van Vlaanderen wordt 40. Dat vieren we met 40 uur radio, bands, concerten, dj’s, comedy en meer. Dat zorgt ongetwijfeld voor een cool feestje, maar ook voor coole advertentiemogelijkheden.
Research / CIM RAM
17-02-2023 | Stefan Delaeter
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022:
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.
18-01-2023 | Vanessa Sanctorum
Radiospots die blijven hangen, dat is de droom van elke adverteerder. Ons researchteam stelde een top 10 samen die volgens ons impactonderzoek het hoogst scoorden op recall & attributie.
18-01-2023 | Laurence Couturier
De maand januari kondigt zich traditioneel gezien aan als de maand waar wij onze eindejaarslijstjes publiceren. Bekijk hieronder de top 10.
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Sonic branding
12-12-2022 | Silke Deliens
Eindejaar is traditioneel lijstjestijd. Wij legden ons oor te luister bij het team Market Intelligence en vroegen naar de ‘sonic branding’-cases met uitzonderlijke impactmetingen van het voorbije jaar.
Research / Sonic Awards
21-11-2022 | Anny Wuyts
De SONIQ Awards zijn helemaal terug met een 4de editie. VIA bekroont dit jaar opnieuw de "best in class" cases in radio en audio in 4 verschillende categorieën.
Research / CIM-ram
21-10-2022 | Stefan Delaeter
MNM is de grootste jongerenzender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Research / Merkentrouw
23-09-2022 | Stefan Delaeter
Het effect van de economische crisis op merkentrouw bij de consument zorgt ervoor dat de merkentrouw daalt. Hoe ga je als maketeer om met die evolutie? Bekijk de 3 tips.